10 Favourite Make Up Products under 10€ | Collab with The Art of being Woman

by - 4:29:00 μ.μ.

Γεια σας κορίτσιααααα! Ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη γιατί αυτό το ποστ είναι σε συνεργασία με την αγαπημένη μου Θεανώ από το blog The Art of Being Woman ! Χαίρομαι πολύ με τις συνεργασίες και χαίρομαι ακόμα πιο πολύ που γνώρισα τη Θεανώ! Σε αυτό το ποστ αποφασίσαμε να σας δείξουμε αγαπημένα μας οικονομικά προϊόντα (τέλεια ιδέα της Θεανώς) και συγκεκριμένα προϊόντα που δεν κοστίζουν παραπάνω από 10€ αλλά είναι ποιοτικά και τα αγαπάμε! Εδώ θα δείτε τα 10 δικά μου αγαπημένα και στο blog της θεανώς θα δείτε άλλα 10 τα οποία εγκρίνω στο φουλ και σας λέω ότι πρέπει να τα δείτε και εσείς! Τι καλύτερο από 20 οικονομικά προϊόντα;


1. Foundation Fit me! | Maybelline
Ξεκινάω με προϊόν βάσης και αυτό που έχω ξεχωρίσει είναι το πασίγνωστο foundation Fit me! Κοστίζει μόνο 8€ αλλά είναι πολύ καλυπτικό και απλώνεται ομοιόμορφα στην επιδερμίδα! Διαρκεί αρκετές ώρες και ίσως βγάλει κάποια λιπαρότητα στη ζώνη Τ αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου! Είναι μια τέλεια οικονομική επιλογή όπως και η πούδρα και το κονσίλερ από την ίδια σειρά! 


2. Liquid Camouflage High coverage Concealer | Catrice
Συνεχίζω με κονσίλερ και εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιώ το Liquid Camouflage από Catrice και είμαι πολύ ευχαριστημένη! Αν και δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με μαύρους κύκλους αυτό είναι αρκετά καλυπτικό και φωτίζει πολύ ωραία την περιοχή κάτω από τα μάτια! Επίσης μου αρέσει πολύ η λεπτόρευστη υφή του αλλά και η μυρωδιά του! Αυτό κοστίζει γύρω στα 4€!


3. 15 shade palette Fire Vixen | Make Up Academy
Τι να πω για την Make Up Academy; Είναι αγαπημένη μου εταιρεία και μακάρι να μπορούσα να βάλω όλες τις παλέτες της σε αυτό το ποστ! Επέλεξα να βάλω όμως μια καινούρια παλέτα που αγάπησα! Κινείται σε πορτοκαλοροδακινί αποχρώσεις και είναι τέλειες για το φθινόπωρο! Όσο για την απόδοση τους τα λόγια είναι περιττά! Με ένα πέρασμα έχεις την μέγιστη απόδοση χωρίς fall out και kick back! Επίσης τώρα συνειδητοποιώ ότι έχει τα τέλεια μεταβατικά χρώματα για σβήσιμο στο κόκαλο! MUA σ´αγαπώ!!Α και κοστίζει μόνο 8,50€!!




4. Mega Glo Highlighting Powder (Precious Petals) | Wet n Wild
Ακόμα μια αγαπημένη οικονομική εταιρεία είναι η Wet n Wild και αυτό το καλοκαίρι αγάπησα το πασίγνωστο highlighter Mega Glo στην απόχρωση Precious Petals η οποία είναι μια ροζ χρυσή απόχρωση! Δίνει τέλεια λάμψη στα ζυγωματικά με ένα μόνο πέρασμα και είμαι σίγουρη ότι το έχετε σε πολλές φωτογραφίες μου στο instagram!Κοστίζει περίπου 5€!


5. Color icon Blush ( Mellow Wine) | Wet n Wild
Και μιας και μιλάμε για Wet n Wild θα συνεχίσω με άλλο ένα αγαπημένο προϊόν το οποιό είναι το ρουζ στην απόχρωση Mellow Wine! Είναι μια πολύ ωραία απόχρωση που δίνει όψη υγείας στα μαγουλάκια! Έχει πολύ καλή απόδοση και είναι και cruelty free οπότε αξίζει την προσοχή μας! Αυτό κοστίζει 4,50€!



6. Lash sensational Mascara | Maybelline
Η Maybelline είναι γνωστή για τις μασκαρες της και όλες μας έχουμε δοκιμάσει κάποια! Τελευταία δοκίμασα την Lash sensational και πραγματικά εντυπωσιάστηκα! Την αγόρασα 8,90€ ! Προσδίδει όγκο και έντονο μαύρο αποτέλεσμα από την πρώτη στρώση! Μπορώ να πω ότι δίνει και λίγο μήκος και μου αρέσει γιατί και με μια στρώση μένω ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα ( δεν μου αρέσει να παιδεύομαι με τη μάσκαρα για να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα)

 
7. Long Stay Eye Brow Shaper | Seventeen 
Αγαπημένο μολυβάκι φρυδιών το οποίο έχω αγοράσει πολλές φορές! Γράφει ωραία,δεν είναι ούτε πολύ μαλακό ούτε πολύ σκληρό! Με αυτό το μολύβι μπορείς να δώσεις σχήμα αλλά και να γεμίσεις τα φρύδια ! Επίσης στο καπάκι έχει βουρτσάκι που είναι πολύ βολικό για να στρώνεις τα φρύδια! Κοστίζει 6€!


8. Velvet Lip Lacquer | Make Up Academy
Για τέλος άφησα τα κραγιόν! Τα Velvet Lip Lacquers της MUA είναι πραγματικά τέλεια! Σας δείχνω ενδεικτικά την απόχρωση Poise αλλά αγαπώ όλες τις αποχρώσεις! Έχουν τέλεια απόδοση στα χείλη, στεγνώνουν γρήγορα και γίνονται ματ! Δεν ξηραίνουν τα χείλη και διαρκούν για πάρα πολλές ώρες ακόμα και οι σκούρες αποχρώσεις! Δεν θα μπορούσαν να λείπουν από αυτό το ποστ! Κοστίζουν 5,50€!



9. Matte Revolution Liquid Lipstick | O-morfia
Άλλο ένα αγαπημένο liquid lipstick από O-morfia!Είναι στην απόχρωση Tokyo Rose η οποία είναι μια πολύ ωραία nude απόχρωση! Έχει και αυτό πολύ καλή απόδοση και διάρκεια! Είναι ματ χωρίς να ξηραίνει τα χείλη και φεύγει ομοιόμορφα χωρίς να αφήνει άσχημο stain! Κοστίζει 5€!



10. Soft Matte Lip Cream | NYX
Δεν νομίζω να πιστεύατε ότι θα λείπει η Nyx από αυτό το ποστ! Τα soft lip cream τα αγαπάμε όλες μας! Δεν είναι εντελώς mat αλλά έχουν πολύ καλή διάρκεια! Έχουν βουτυρώδη υφή, είναι πολύ άνετα στα χείλη και μυρίζουν τέλεια! Εγώ έχω την απόχρωση Rome και σύντομα θα αγοράσω και άλλες! Κοστίζει 7€!



Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα μου καλλυντικά που κοστίζουν λιγότερο από 10€!Ελπίζω να σας άρεσαν οι επιλογές μου!Μην ξεχάσετε να δείτε και άλλα 10 οικονομικά καλλυντικά στο blog της Θεανώς The art of being Woman και να μας πείτε ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα!

Share your love & βρείτε τη Θεανώ  

Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!
*Αν ενδιαφέρεστε και εσείς για ένα ποστ-συνεργασία μην διστάσετε να μου στείλε το μήνυμα σας!Αγαπώ τις συνεργασίες και θέλω πολύ να σας γνωρίσω καλύτερα όλες!

You May Also Like

0 σχόλια