16 favorites of 2016 (skincare editon)

by - 9:03:00 μ.μ.

Γεια σας!Ελπίζω να είστε όλοι καλά!Αν και λίγο καθυστερημένα σας ετοίμασα τα 16 αγαπημένα προϊόντα περιποίησης,το part 2 δηλαδή που σας είχα υποσχεθεί στο προηγούμενο ποστ με τα 16 αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ του 2016!!Πάμε γρήγορα να ξεκινήσουμε!



Οblepikha hair-straightening gel & Oblepikha Μάσκα για Κανονικά και Ξηρά Μαλλιά | Natura Siberica


Θα ξεκινήσω με δυο προϊόντα για τα μαλλιά από Natura Siberica τα οποία έχω αγαπήσει!Είναι και τα δυο από τη σειρά Oblepikha και είναι και τα δυο άκρως αποτελεσματικά!Η μάσκα είναι πασίγνωστη νομίζω(και για την λίγο άσχημη μυρωδιά της),θρέφει και προστατεύει τα μαλλιά!Με αυτή τη μάσκα είδα τα μαλλιά μου πιο απαλά και λεία από ποτέ!Το hair-straightening gel,ένα τζελ ισιώματος δηλαδή,προστατεύει τα μαλλιά από τη θερμότητα από το πιστολάκι αλλά και κατά τη διάρκεια του ισιώματος!Το απλώνω σε νωπά μαλλιά(μυρίζει υπέροχα) και θεωρώ ότι βοηθάει τα μαλλιά να στεγνώσουν και πιο εύκολα!Έχω δει τεράστια διαφορά στα μαλλιά μου από αυτά τα δυο προϊόντα!Στα συν είναι και οι πολύ όμορφες και κομψές συσκευασίες τους!

Organic Shop Body Desserts Summer Fruit Ice Cream | Natura Siberica


Συνεχίζω και πάλι με Natura Siberica και τα παγωτά της,εεε εννοώ τα body desserts και συγκεκριμένα το scrub σώματος Summer Fruit Ice Cream.Ένα καταπληκτικό scrub,καθαρίζει και απολεπίζει τέλεια το σώμα,αφήνει λεία και μεταξένια την επιδερμίδα,μυρίζει καλοκαίρι και δεν τελειώνει με τίποτα!Η συσκευασία του είναι τεράστια και πολύ όμορφη!

Northern soap for deep facial cleansing, για Βαθύ Καθαρισμό, για όλους τους τύπους δέρματος | Natura Siberica


Τελευταίο προϊόν από Natura Siberica, το υπόσχομαι και πρόκειται για το εξίσου πασίγνωστο μαύρο σαπούνι καθαρισμού του προσώπου,το οποίο καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα,την αναζωογονεί και την ενυδατώνει!Ίσως είναι για πιο λιπαρές επιδερμίδες πιο κατάλληλο αλλά δουλεύει τέλεια και σε εμένα που αυτή τη στιγμή έχω κανονική προς ξηρή!Στο site της Natura Siberica,στο συγκεκριμένο προϊόν αναφέρουν πώς πρέπει να το χρησιμοποιείτε ανάλογα με τον τύπο δέρματος!
- ΛΙΠΑΡΗ - ΜΙΚΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ
- ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ
- ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΠΛΩΣΕΤΕ
- ΞΗΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΠΛΩΣΕΤΕ
Εγώ όντως το αφαιρώ μόλις το απλώσω γιατί αν το αφήσω παραπάνω με τραβάει και μου φαίνεται αρκετά βαρύ για το πρόσωπο μου!

Απαλό Ντεμακιγιάζ Ματιών & Χειλιών | L'oreal Paris
Από τη μέρα που το βρήκα δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει κάτι άλλο για το ντεμακιγιάζ των ματιών!Είναι υπέροχο,αφαιρεί πανεύκολα ακόμα και το αδιάβροχο μακιγιάζ(δυο στρώσεις αδιάβροχη μάσκαρα) και νομίζω δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό!Πριν μου τελειώσει έχω πάρει ήδη το επόμενο!


Smooth Cleansing Foam | Erre Due
Συνεχίζω με τον αφρό καθαρισμού που μου έχει λύσει τα χέρια!Αφαιρώ αποτελεσματικά το μακιγιάζ σε ελάχιστο χρόνο και η επιδερμίδα παραμένει ενυδατωμένη και πεντακάθαρη!Και για να μην φανούν πολλά τα προϊόντα εδώ θα αναφέρω και το Purifying Foam,τον αντίστοιχο αφρό από Seventeen,ο οποίος καθαρίζει εξίσου αποτελεσματικά και μυρίζει λίγο ωραιότερα από αυτόν της Erre Due!!(χα! 2 σε 1,shhh!)

Beauty Oil 3 in 1 | Messinian Spa


Θα συνεχίσω τώρα με το λαδάκι από Messinian Spa!Πρόκειται για ένα πολυχρηστικό λαδάκι αφού μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε σώμα,μαλλιά αλλά και πρόσωπο!Αγάπησα τη μυρωδιά του,μυρίζει πορτοκάλι(κεϊκ πορτοκάλι)!Ενυδατώνει την επιδερμίδα και την αφήνει απαλή χωρίς να αφήνει καθόλου λιπαρότητα!

Hydraboost facial cream | Tecnoskin


Επόμενο αγαπημένο είναι η ενυδατική κρέμα προσώπου με λεπτόρευστη υφή από Tecnoskin.Ενυδατώνει βαθιά την επιδερμίδα,δρα και προληπτικά κατά των πρώτων γραμμών έκφρασης και προστατεύει το δέρμα από την ηλιακή ακτινοβολία!

Crème Yeux Hydratante | CASTALIA


Αν και δεν πολυχρησιμοποιώ κρέμες ματιών η συγκεκριμένη από CASTALIA μου αρέσει πολύ γιατί προσφέρει πλούσια ενυδάτωση,βελτιώνει τις λεπτές γραμμές κάτω από τα μάτια και καταπολεμά τους μαύρους κύκλους.Με αυτή την κρέμα τα μάτια φαίνονται πιο ξεκούραστα ακόμα και μετά από ξενύχτι!

Clearskin Pore Penetrating Invigorating Scrub | AVON


Αυτό το scrub προσώπου της AVON το αγαπώ!Περιέχει μικρούς κόκκους οι οποίοι καθαρίζουν βαθιά την επιδερμίδα και τους πόρους και νιώθεις το πρόσωπό σου πεντακάθαρο και ανάλαφρο!Παρ΄όλο που έχω και άλλα scrub αυτό το χρησιμοποιώ πιο πολύ γιατί μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα που δίνει!

Oil Control Lotion | Seventeen


Επόμενο προϊόν που ξεχώρισα το 2016 είναι η lotion για το πρόσωπο από Seventeen!Ολοκληρώνει τον καθαρισμό, αφαιρεί τα υπολείμματα του μακιγιάζ και εξισορροπεί το ph και τη λιπαρότητα!Επίσης προετοιμάζει την επιδερμίδα να δεχτεί τις κρέμες περιποίησης και μυρίζει πολύ ωραία!!

Elvive Extraordinary Oil | L'oreal Paris


Υπέροχο λαδάκι για τα μαλλιά.Προστατεύει από τη θερμότητα και κάνει τα μαλλιά μεταξένια!Μια μικρή ποσότητα αρκεί για να φαίνονται τα μαλλιά υγιή και λαμπερά!

Gel Καθαρισμού Προσώπου PURETE THERMALE | Vichy


Επόμενο είναι το Gel Καθαρισμού Προσώπου από Vichy της σειράς Purete Thermale!Προσφέρει έναν καλό καθαρισμό και πλούσια ενυδάτωση!Είναι σε μορφή τζελ, μυρίζει όμορφα και το χρησιμοποιώ πρωί βράδυ!

CND Vinylux Weekly Top Coat


Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ top coat που έχω χρησιμοποιήσει!!Το έχω δει στα αγαπημένα πολλών κοριτσιών και συμφωνώ απόλυτα!!Τελιοποιεί το manicure,προσφέρει λάμψη και τρομερή διάρκεια!Πού ήσουν τόσο καιρό??Μου έχει κρατήσει manicure και δυο βδομάδες με αυτό το top coat!!Να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε αν δεν το έχετε κάνει ήδη!!

Liposan Hydro Care


Αυτό το Liposan ενυδατώνει τα χείλη στα λεπτό!!Έχει ελαφριά υφή,απλώνεται στα χείλη εύκολα και δεν τα κάνει να κολλάνε!Δεν έχει χρώμα (είναι διάφανο),δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα και μυρίζει υπέροχα!Το χρησιμοποιώ πριν την εφαρμογή κάποιου κραγιόν με αποτέλεσμα το κραγιόν να απλώνεται πανεύκολα!!

Sí Eau De Toilette | Giorgio Armani


Και τελειώνω αυτό το τεράστιο ποστ με το αγαπημένο άρωμα της χρονιάς!Άρωμα της χρονιάς ανακυρρήσεται επάξια το Sί του Armani!!Έχει υπέροχο άρωμα,νομίζω όλες το ξέρετε και διαρκεί για ώρες!!

Αυτά ήταν και το δεύτερο μέρος με τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης!Δείτε και το πρώτο μέρος με τα 16 αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ!Πείτε μου στα σχόλια αν είχαμε κάποιο κοινό αγαπημένο και ποια προϊόντα ξεχωρίσατε εσείς για τη χρονιά που μας πέρασε!! Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!

You May Also Like

0 σχόλια